Eerste dagen madrid

16 februari 2018 - Madrid, Spanje

Beunos dias!!

De 2e dag zit er weer bijna op..

Gisteren om 2 uur aangekomen in het huisje, goede reis gehad en bij aankomst was mijn kamer versierd! Super leuk. Daarna hebben we alle koffers uitgepakt en zijn we de buurt wezen verkennen. We hadden gelijk een metrokaart aangeschaft en uitgeprobeerd. Super makkelijk, overal om de hoek is een halte dus je hoeft bijna niet te lopen.. Al doen we dat wel want zo zie je natuurlijk nog eens wat. 'S avonds hadden we een borrel met een aantal internationale studenten. Was erg leuk en we hebben veel nieuwe mensen ontmoet en veel gelachen. Ook hebben Silvia en ik een reis naar segovia & toledo gewonnen, daar gaan we morgen op af.

Vandaag zijn we boodschappen wezen doen en langs de primark geweest. Echt mega groot. (zie foto). Toen zijn we de hele middag in het retiro park geweest, ook echt super groot met het palacio de cristal en een groot meer waar je kon varen.

Blijkbaar was er ook een feestdag en daarom liepen door heel de stad Disney figuren rond. Daar moesten we natuurlijk ook even me op de foto.

Oh en trouwens.. Het is hier super lekker weer, mocht je nog niet jaloers zijn.

Ik hou jullie weer op de hoogte

Adios